مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-20بين الملل

نتانیاهو هر جا می رود معترضان رهایش نمی کنند


صدها معترض در میدان «تایمز» شهر نیویورک در اعتراض به سفر بنیامین نتانیاهو به آمریکا برای مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیدار با جو بایدن و دیگر رهبران جهان تجمع کردند.

- صدها معترض در میدان تایمز شهر نیویورک در اعتراض به سفر بنیامین نتانیاهو به آمریکا برای مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیدار با جو بایدن و دیگر رهبران جهان تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت تایمز اسراییل، تظاهرکنندگان که اکثرا یهودی بودند، پرچم های رژیم صهیونیستی و پرچم هایی با نوشته های دیگر را حمل می کردند و شعار دموکراسی یا شورش و شرم را سر می دادند.

آنها شعار می دادند: اگر برابری نباشد، ما دولت را به زیر می کشیم و ساقط می کنیم؛ شما در نسل اشتباهی آمده اید.

برخی از تظاهرکنندگان مهاجرانی بودند که در ایالات متحده زندگی می کنند، برخی دیگر برنامه های سفر موجود را برای این رویدادها تنظیم کردند و برخی به طور خاص برای شرکت در تظاهرات آمده بودند.

آنها نماینده مجموعه ای از گروه های فعال مستقر در اراضی اشغالی بودند که با قانون تغییرات قضایی کابینه تل آویو با هدف کاهش استقلال و قدرت دادگاه ها مخالف هستند.

مخالفان می گویند که این تغییرات، دموکراسی و حقوق در اراضی اشغالی را تضعیف می کند و امنیت، اقتصاد و جایگاه بین المللی تل آویو را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو هر جا می رود معترضان رهایش نمی کنند

نتانیاهو هر جا می رود معترضان رهایش نمی کنند