مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-03فرهنگي

فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری منتشر شد


شهرکرد_معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله شیروانی با بیان اینکه هفتمین جشنواره استانی شعر طنز با همکاری اداره شهرستان کیار و انجمن ادبی آوای قلم این شهرستان، دهم آبان 1402 برگزار می شود، اظهار کرد: شاعران علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را با موضوعات آب، محیط زیست، فضای مجازی؛ فرصت ها و تهدیدها، جمعیت، جوانی، فرزند آوری، معیشت و رفاه خانوادگی و همچنین نشاط اجتماعی و امید به آینده به دبیرخانه جشنواره استانی شعر طنز ارسال کنند.

وی افزود: هر شاعر می تواند حداکثر سه اثر را برای دبیرخانه ارسال کند و آثار ارسالی نیز نباید در رویدادهای فرهنگی دیگر شرکت کرده و یا حائز رتبه شده باشد.

شیروانی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز را 20 مهر امسال اعلام کرد و ادامه داد: به نفرات برتر این جشنواره به ترتیب جوایز 20، 15 و 10 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت و برگزیدگان نیز بنا به نظر هیأت داوران، هدیه ای پنج میلیون ریالی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار در شهر شلمزار واقع شده است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 038326236


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری منتشر شد

فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری منتشر شد