مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-30سياسي

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت مسئولان باشد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی ظهر چهارشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر ساری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم از خالصانه ترین کارهاست، کار در شهرداری را نوعی مجاهدت و خدمت پر اجر به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: از همکاری این مجموعه در ترویج و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و شهدا قدرانی می کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از افتخارات این استان محسوب می شود، افزود: این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی در کشور نماد ایثار، مقاومت و ایستادگی مردم استان در دفاع مقدس بوده و مکانی برای کسب معرفت شهدایی برای زائران امام رضا (ع)، مسافران و گردشگران است و باید از حماسه های مردم استان در دوران باعظمت دفاع مقدس در این مرکز آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مصداق عمل صالح است، اضافه کرد: کار در این مرکز کار پرعیار، مجاهدت و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا محسوب می شود.

این مسئول تصریح کرد: پروژه ها و طرح های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران متصل به انقلاب، ارزش های انقلابی و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت مسئولان باشد

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت مسئولان باشد