مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 06:552023-08-27اجتماعي

کلاه قاضی روی میز شورای عالی محیط زیست/آزادراه در یک قدمی افتتاح


شمارش معکوس برای بهره برداری از آزادراه اصفهان- شیراز درحالی آغاز شده که قطعه سوم این پروژه برای عبور از پارک ملی کلاه قاضی محل مناقشه سازمان محیط زیست و وزارت راه است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- ندا سپاهی: موضوع کلاه قاضی حالا روی میز شورای عالی محیط زیست است تا برای عبور آزادراه اصفهان- شیراز از قلب پارک ملی و سرنوشت پناهگاه حیات وحش تصمیم بگیرد.

این روزها پاسخ مسئولان استانی و مقامات عالی سازمان حفاظت محیط زیست درباره این پروژه در این جمله خلاصه می شود که گزارش های فنی و زیست محیطی برای بررسی در شورای عالی محیط زیست ارسال شده است و در جلسه این شورا که احتمالاً در شهریور برگزار شود در خصوص عبور آزادراه و پارک ملی کلاه قاضی تصمیم گیری خواهد شد.

پیش تر مشاور وزارت راه و شهرسازی گزینه های مختلفی برای عبور دادن آزادراه از پارک ملی کلاه قاضی ارائه داده بود که مورد مخالفت سازمان محیط زیست قرار گرفت.

با کنار رفتن رضا اقتدار مدیرکل دفتر امور زیستگاه ها و مناطق سازمان حفاظت محیط زیست و استعفای سرپرست جدید این دفتر طی سه ماه گذشته، مشخص نیست که کدام گزینه ها درخصوص عبور آزادراه از پارک ملی کلاه قاضی مورد تأیید این سازمان برای طرح در شورای عالی محیط زیست قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه قاضی روی میز شورای عالی محیط زیست/آزادراه در یک قدمی افتتاح

کلاه قاضی روی میز شورای عالی محیط زیست/آزادراه در یک قدمی افتتاح