مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-09سياسي

آذربایجان غربی آماده استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: پیکر تعدادی از شهیدان دوران دفاع مقدس که در اقلیم کردستان عراق تفحص شده، طی روزهای آتی وارد شهرستان سردشت می شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: پیکر تعدادی از شهیدان دوران دفاع مقدس که در اقلیم کردستان عراق تفحص شده، طی روزهای آتی وارد شهرستان سردشت می شوند.

رضا ابراهیمی روز شنبه 18 شهریور در جلسه هماهنگی استقبال و تشییع شهدای تازه تفحض شده، با قدردانی از تیم تفحص شهدای دوران دفاع مقدس افزود: استقبال از شهیدان تازه تفحص شده در مرز کیله شهرستان سردشت افتخاری برای آذربایجان غربی است و همراه مردم شهید پرور استان در روز ورود شهدا به خاک میهن اسلامی به استقبال پیکر مبارک این شهیدان خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه تعداد شهدا و روز استقبال به زودی اعلام می شود، اضافه کرد: در حال حاضر مراحل تشخیصی دی ان ای این پیکرها در حال بررسی است تا ضمن تایید شناسایی کامل به آغوش گرم خانواده شان سپرده شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شهرستان سردشت در دوران دفاع مقدس یکی از مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می رفت، ادامه داد: این شهرستان یکی از مناطقی بود که مورد هجمه و حمله عراق قرار گرفته بود که شهدای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی آماده استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده

آذربایجان غربی آماده استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده