مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-28اجتماعي

همراهی با زائران اربعین از موج رادیو


معاونت صدا برای تسهیل در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به زائران اربعین حسینی از آغاز سفر تا بازگشت زوار، از شبکه های مختلف رادیویی و برنامه های گوناگون در خدمت زائران اربعین است.

- معاونت صدا برای تسهیل در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به زائران اربعین حسینی از آغاز سفر تا بازگشت زوار، از شبکه های مختلف رادیویی و برنامه های گوناگون در خدمت زائران اربعین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، زائران اربعین حسینی از آغاز تا پایان این سفر معنوی می توانند با شبکه های رادیویی همراه شوند.

از آغاز تا پایان سفر به کربلا همراه با رادیو تهران رادیو تهران در برنامه های شهرآفتاب از ساعت 6 تا 8 ، برنامه سعادت آباد از ساعت 11:35 تا 12:50 و تهران من از ساعت 17 تا 19 وظیفه اطلاع رسانی و گفت وگو با اعضای ستاد اربعین را بر عهده دارند، در این راستا آخرین اطلاعات از آغاز تا پایان سفر پیرامون چگونگی عزیمت به کربلا، شرایط دریافت ویزا، ارائه تسهیلات برای زائران و.

را اطلاع رسانی می کنند.

همچنین در بخش هایی از این برنامه ها تمهیداتی که ویژه زائران تدارک دیده شده در حوزه های حمل و نقل، اسکان و پذیرایی و.

را به سمع مخاطبان می رسانند و ضمن آگاهی بخشی از کیفیت خدمات رسانی پیگیر مطالبات زائران و در گفت وگو با مسئولین و اعضای ستاد پیگیر رفع کم و کاستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی با زائران اربعین از موج رادیو

همراهی با زائران اربعین از موج رادیو