مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-25سياسي

بهره برداری از 2600 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی در هفته دولت


در هفته دولت 2 هزار و 600 واحد مسکونی در استان بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت مقارن با شهادت دولتمردان شهیدان باهنر و رجایی است؛ رهبر انقلاب در مورد این دو شهید فرموده اند که این ها الگوی دولت اخلاص است.

  وی با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی در شرایطی دولت را تشکیل داده بودند که دولت قبل آنها دولت لیبرال بود و وابسته به اجانب بود، افزود: این دو شهید به عنوان دولتمردان تراز انقلاب تبلور انقلاب اسلامی شدند.

  استاندار آذربایجان شرقی به ویژگی شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: الآن هم دولت سیزدهم با همان مشی و سبک و با مدیریت جهادی و سادهزیستی و مردمی بودن و اخلاص، مبارزه با استکبار جهانی، دولت پاسخگو و متخصص با روشن بینی و استقامت در شاخصه های فکری انقلاب حرکت می کند.

  دولت اسلامی در گام دوم انقلاب در دولت سیزدهم ترجمه شده است وی تاکید کرد: دولت اسلامی در گام دوم انقلاب در دولت سیزدهم ترجمه شده است؛ در این دو سال اخیر اقدامات و تلاش های دولت سیزدهم را نگاه کنید متوجه می شوید که این دولت طبق فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2600 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی در هفته دولت

بهره برداری از 2600 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی در هفته دولت