مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-28اجتماعي

سامانه بارشی جدید در راه گلستان


مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار دیگری از سه شنبه به استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا روز پنج شنبه در گلستان ادامه دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار دیگری از سه شنبه به استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا روز پنج شنبه در گلستان ادامه دارد.

امان محمد کمالی، عصر دوشنبه 6 شهریور 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا روز سه شنبه جوی آرام بر استان گلستان حاکم است اما از عصر روز سه شنبه با ورود موج ناپایدار تا روز پنجشنبه شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق کوهستانی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اوج فعالیت این سامانه چهارشنبه عصر و شب خواهد بود، افزود: این سامانه بارشی کاهش نسبی دو تا چهار درجه ای دما را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: پرهیز از توقف و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در سفرهای برون شهری، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی، محکم کردن سازه های موقت و پوشش گلخانه ها از توصیه های ویژه به هم استانی ها در این مدت است.

کمالی با بیان اینکه این سامانه بارشی روز پنج شنبه استان گلستان را ترک خواهد کرد، افزود: رانندگان هنگام تردد جاده ای احتیاط لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید در راه گلستان

سامانه بارشی جدید در راه گلستان