مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-01اجتماعي

زوار اربعین در امنیت کامل تردد می کنند


فرمانده مرزبانی کشور از برقراری امنیت کامل در مرزهای ششگانه محل تردد زوار اربعین خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل امنیتی برای زوار نداشته ایم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده مرزبانی کشور از برقراری امنیت کامل در مرزهای ششگانه محل تردد زوار اربعین خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل امنیتی برای زوار نداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی، امروز(دهم شهریور) در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تامین کامل امنیت زوار، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون امنیت پایداری برای زوار اربعین حسینی تامین شده است.

وی افزود: لحظات شیرینی که امروز شاهد آن هستیم و زوار با امنیت کامل در حال تردد از مرزها هستند، حاصل اقداماتی است که پلیس کشورمان بویژه مرزبانان غیور آن را رقم زده اند.

فرماندهی مرزبانی کشور با تاکید براینکه این امنیت به راحتی به دست نیامده و حاصل زحمات زیاد مرزبانان غیور است، اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال یک دیپلماسی قوی و اثر بخش را برای تامین امنیت زوار داشتیم، به گونه ای که من به همراه دیگر فرماندهان مرزبانی و کلانتری مرزها حدود 53 مرحله به کشور عراق رفتیم و مذاکراتی را برای تامین امنیت زوار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوار اربعین در امنیت کامل تردد می کنند

زوار اربعین در امنیت کامل تردد می کنند