مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-17اقتصادي

هشدار متخصصین لوازم یدکی یدک یار: در خرید لاستیک و روغن موتور دقت کنید!


متخصصین لوازم یدکی هشدار دادند با توجه به رشد زمینه برای سود جویان هنگام خرید روغن موتور ماشین به اصالت آن و هنگام خرید لاستیک ماشین به تاریخ و نو بودن آن دقت کنید.

- متخصصین مجرب بازار لوازم یدکی خودرو هشدار دادند، خریداران لاستیک و روغن موتور ماشین هنگام خرید باید بسیار دقت کنند تا قطعه استاندارد، اصل، نو یا به تاریخ روز را خریداری نمایند.

لاستیک ماشین و روغن موتور خودرو دو محصول مصرفی اصلی برای تمامی خودروها به شمار میرود.

به گفته متخصصین این حوزه شاخصه ای که روغن موتور و لاستیک ماشین را از سایر قطعات مصرفی خودرو مجزا میکند این است که، خریدار بسته به بودجه مدنظر خود میتواند محصول مناسب خودرو خود را با کیفیت های مختلف خریداری نماید.

طبق گفته متخصصین بازار لوازم یدکی در مجموعه یدک یار، افراد برای خرید لاستیک و روغن موتور ماشین با گزینه های بسیار زیادی در برند های مختلف با قیمت های متفاوت مواجه میشوند و این تنوع زیاد زمینه خوبی برای سودجویان ایجاد کرده تا قطعات غیر استاندارد را به جای قطعه استاندارد به مشتریان ارائه دهند.

این متخصص حوزه لوازم یدکی هشدار داد، در بازار فروش روغن موتور ماشین، محصولات تقلبی مشابه اصل بسیار زیادی ارائه میشوند که بعضا تشخیص اصالت آنها تنها توسط متخصصین مجرب و یا بعد از باز کردن پلمپ و بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار متخصصین لوازم یدکی یدک یار: در خرید لاستیک و روغن موتور دقت کنید!

هشدار متخصصین لوازم یدکی یدک یار: در خرید لاستیک و روغن موتور دقت کنید!