مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-24اقتصادي

بهره برداری از 3 پروژه خدماتی و عمرانی در رحیم آباد رودسر


همزمان با هفته دولت سه پروژه خدماتی، توسعه عمران شهری در رحیم آباد رودسر با صرف اعتبار بیش از 108 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در اولین روز از هفته دولت با حضور مردم و مسئولین یک پروژه توسعه عمران شهری در رحیم آباد رودسر شامل تعریض، زیرسازی آسفالت خیابان جامی با هزینه سی میلیارد ریال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین افتتاح نصب یک دستگاه ترانسفور موتور 125kVA و ایجاد دو فیدر فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگه دار به طول 138 متر جهت تقویت برق مشترکین بلوار آیت الله معصومی اشکوری و کوچه بابایی رحیم آباد 7 میلیارد و 800 میلیون تومان ونیز افتتاح یک پروژه مخابراتی شامل فاز 8 سیار در ترشکوه رحیم آباد 45,000 ریال به بهره برداری رسید.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری رودسر در آیین افتتاح پروژه ها با بیان اینکه مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهدا و تداوم بخش راه شهیدانمان باشیم، اظهار کرد: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره آورد خون شهدا و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است.

حیدری بیان کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است تا هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 پروژه خدماتی و عمرانی در رحیم آباد رودسر

بهره برداری از 3 پروژه خدماتی و عمرانی در رحیم آباد رودسر