مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-13اقتصادي

کاهش 40 درصدی تصادفات در اربعین امسال


در اربعین سال جاری با تلاش کارکنان انتظامی و همراهی زائران، تصادفات در محورهای مواصلاتی استان 40 درصد کاهش یافت.

- سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی ایلام، شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: همایش بزرگ اربعین در سال جاری از 27 مردادماه با مشارکت نیروی انتظامی و همه دستگاه های خدمات رسان در استان ایلام با هدف خدمت رسانی بی منت به زائران ابا عبدالله (ع) آغاز شد.

  وی با اشاره به اینکه، نیروی های نظامی و انتظامی همگام با سایر ارگان ها در راستای ایجاد امنیت از همان روزهای ابتدایی در برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش تلاش کردند، افزود: تقسیم بندی شهر مهران به 4 بلوک با رویکرد هر بلوک یک فرماندهی، از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده پلیس در این همایش بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: فرماندهان بلوک ها از فرماندهان شهرستان هایی انتخاب شده که کمتر در مسیر تردد زائران حسینی قرار داشته و ماموریت اصلی آنان ایجاد گشت های منظم و هدفمند به صورت 24 ساعت در شهر مهران با هدف پیشگیری از سرقت بود.

سردار سلمانی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اصلی ترین اقدامات انجام شده در راستای امنیت زائران استقرار 9 ایستگاه پلیس در مبادی و مسیر تردد این عزیزان در شهرستان های عقبه بود که وظیفه روان سازی ترافیک و ارائه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی تصادفات در اربعین امسال

کاهش 40 درصدی تصادفات در اربعین امسال