مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-14پزشكي

بررسی وضعیت دارویی بندرخمیر


از زمان انتصاب معاون جدید غذا و داروی هرمزگان، بازدید از داروخانه ها تشدید شده و برخی کمبودهای دارویی و شیرخشک در استان در حال برطرف شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی گلایه مکرر مردم از کمبود دارو، حامد فلاح معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه تیم نظارتی آن معاونت از داروخانه های بخش خصوصی و دولتی سطح شهر بندرخمیر و بیمارستان نیاپور، در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم، به صورت سرزده بازدید کرد.

همچنین فلاح معاون غذا و دارو دانشگاه  علوم پزشکی هرمزگان ضمن گفت و گو با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر و رییس بیمارستان نیاپور از بخش های بستری، اورژانس و دیالیز بیمارستان نیاپور بازدید کرد.

وی هدف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه غدا و دارو را تحقق نظام سلامت و خدمات رسانی هرچه بهتر به همشهریان، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی در این شهرستان عنوان کرد.

در این بازدید، وضعیت دارویی داروخانه ها، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم نیز در داروخانه ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت دارویی بندرخمیر

بررسی وضعیت دارویی بندرخمیر