مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-11اقتصادي

مخاطرات جوی بیش از 5000 میلیارد تومان خسارت به مشگین شهر وارد کرد


در سال زراعی جاری با وقوع رخدادهای مختلف طبیعی و جوی بیش از پنج هزار و 170 میلیارد تومان خسارت به شهرستان مشگین شهر وارد شده است.

- شهرام محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سال زراعی جاری کلکسیونی از مخاطرات طبیعی را در مشگین شهر شاهد بودیم که از خشکسالی شدید گرفته تا سرمازدگی، تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی این شهرستان خسارت عمده ای وارد کرده است.

وی تصریح کرد: عمده خسارت به بخش زراعت، باغ، دام و طیور وارد شده و در کنار آن جاده های بین مزارع، راه های روستایی، تأسیسات آب و فاضلاب و منازل روستاییان خسارت عمیق دیده اند.

فرماندار مشگین شهر گفت: قبل از سیل اخیر پنج هزار میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف این شهرستان از محل وقوع حوادث ناگوار جوی وارد شده بود که ستاد مدیریت بحران نسبت به جمع بندی و ارائه گزارش نهایی در این زمینه اقدام کرده بود.

محمدی افزود: بر اثر جاری شدن سیل، تگرگ، سرمازدگی و خشکسالی 60 درصد محصولات باغی مشگین شهر از بین رفته و 35 درصد محصولات زراعی نیز دچار خسارت صد درصدی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این شهرستان در هر چهار حوزه باغات، زراعت، شیلات، دام و طیور فعالیت کشاورزان و سرمایه گذاران را شاهدیم که حوادث قهری امسال نه تنها به این بخش ها بلکه صنایع جانبی نیز خسارت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطرات جوی بیش از 5000 میلیارد تومان خسارت به مشگین شهر وارد کرد

مخاطرات جوی بیش از 5000 میلیارد تومان خسارت به مشگین شهر وارد کرد