مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-18بين الملل

تقدیر محمود عباس از موضع حمایتی همیشگی الجزایر در قبال مساله فلسطین


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با رییس جمهور الجزایر ضمن تقدیر از موضعگیری این کشور در حمایت از مساله فلسطین تاکید کرد که الجزایر همواره اولین طرفی است که برای رفع نیازهای فلسطینی ها پیش قدم می شود.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با رییس جمهور الجزایر ضمن تقدیر از موضعگیری این کشور در حمایت از مساله فلسطین تاکید کرد که الجزایر همواره اولین طرفی است که برای رفع نیازهای فلسطینی ها پیش قدم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه در حاشیه هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر دیدار کرد.

طبق گزارش وفا، عباس در این دیدار آخرین تحولات سیاسی مربوط به مساله فلسطین و اقدامات رژیم اشغالگر در حق ملت فلسطین را که از فرصت های صلح و راه حل دو دولتی می کاهد، به اطلاع تبون رساند.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در این دیدار ضمن تقدیر از موضعگیری های الجزایر در حمایت از مساله فلسطین در تمامی محافل بین المللی، به بررسی راه های تقویت روابط دوجانبه فلسطین و الجزایر و دو ملت آن و نیز برخی مسایل بین المللی و منطقه ای مهم مشترک پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر محمود عباس از موضع حمایتی همیشگی الجزایر در قبال مساله فلسطین

تقدیر محمود عباس از موضع حمایتی همیشگی الجزایر در قبال مساله فلسطین