مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-21سياسي

کپی آمریکایی از پسته ایران برابر اصل نیست


رفسنجان مهد تولید پسته دنیاست و آمریکا از پسته ما کپی کرده که این کپی برابر اصل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدمحمد حسینی امشب در آیین اختتامیه هفتمین جشن ملی پسته رفسنجان در بزرگترین خانه خشتی جهان اظهار کرد: اینکه رفسنجان به عنوان جهان شهر پسته مطرح می شود به خاطر قدمت پسته است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه آمریکا از پسته ما کپی برداری کرده اما این کپی برابر با اصل نیست و مرغوبیت و مزه و کیفیت پسته ما را ندارند، گفت: اما آنها قدرت رسانه ای و بازاریابی دارند و ما هم باید کمک کنیم.

البته با دیپلماسی فعالی که دولت آیت الله رییسی داشته با کشورهای قدرتمند مسیر هموارتر شده و می توانیم گام های بلندی برداریم.

وی ادامه داد: قطعا مسوولان کشور حامی تولید هستند و رهبر انقلاب تاکید دارند که موانع برداشته شود و ما شاهد رونق تولید باشیم که یکی از آن در بخش کشاورزی هست .

وی خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم مبحث کشاورزی  تاکید شده که باید 90 درصد نیازهای خودمان را در کشور تامین کنیم که جز با همت کشاورزان سخت کوش و حمایت مسوولان میسر نیست.

حسینی افزود: شاهد برگزاری جشن های مختلف در شهرها هستیم که همه این جشنواره ها فرصت و مجالی ست که مردم با آن شهر و مزیت های شهرها آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی آمریکایی از پسته ایران برابر اصل نیست

کپی آمریکایی از پسته ایران برابر اصل نیست