مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-12سياسي

نگران بیکاری جوانان در مازندران هستیم


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگران بیکاری جوانان هستیم و به بهانه محیط زیست نباید پروژه پتروشیمی تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی معلمی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری بر هماهنگی و اطاعت از ولی امر و ولایت تاکید کرد و گفت: اگر به حجت خدا در جامعه تمسک داشته باشیم دارای عزت خواهیم بود.

وی با اشاره به قصه برنج در استان گفت: امسال هزینه کشت بر اساس قیمت سال قبل افزایش پیدا کرد ولی قیمت برنج پایین آمد و افزایش پیدا نکرده و این سبب دلسردی کشاورز شده است.

وی خواستار خرید برنج و محصولات کشاورزی شد و گفت: توازن بین هزینه و قیمت معقول و منطقی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عدم فرصت اشتغال کافی برای جوانان را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: متأسفانه از پیروزی انقلاب تاکنون صنایع سنگین را به استان ندادند و منابع آبی استان نیز در حال انتقال به استان های دیگر نظیر تهران و سمنان است.

آیت الله معلمی محیط زیست را مانع احداث پتروشیمی در استان بیان کرد و گفت: محیط زیست و صنعت با یکدیگر قابل سازش هستند و محل احداث پتروشیمی با زیستگاه میانکاله هوایی 5 کیلومتر و زمینی 10 کیلومتر فاصله دارد و سزاوار نیست مازندران بیش از این منتظر باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران بیکاری جوانان در مازندران هستیم

نگران بیکاری جوانان در مازندران هستیم