مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-13پزشكي

اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری گنبدکاووس


فرماندار ویژه گنبدکاووس از اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دهرویه در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گنبدکاووس گفت: مجتمع عالی سلامت گنبدکاووس با تأمین فضا و امکانات لازم، به دانشکده پرستاری تبدیل می شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: آسیب های اجتماعی، معضلی اساسی است و باید نگاه دغدغه مند و هم افزا برای حل آن ها داشته باشیم و برخی قوانین و دستورالعمل ها در بعضی بخش ها بومی سازی شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: سال گذشته 14 هزار و 735 آسیب دیده سوانح و حوادث به بیمارستان ها منتقل شدند که از این تعداد یکهزار و 369 نفر کودک بودند.

فرهاد بدیعی گفت: از سال 1399 تاکنون، دومین علت مرگ و میر کودکان در این شهرستان، سوانح و حوادث شامل تصادفات، غرق شدگی و سقوط بوده است.

عباس یادگاری، جانشین پلیس فتا گنبدکاووس نیز گفت: در نیمه نخست امسال، کلاهبرداری اینترنتی 34 درصد، برداشت غیرقانونی اینترنتی 22 درصد، هتک حیثیت 28 درصد و سایر جرایم 16 درصد جرایم فضای مجازی را در بر می گیرد.

محمود پیری، رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس هم گفت: در 5 مرحله جمع آوری متکدیان، کارتن خواب ها و معتادان متجاهر، از ابتدای امسال تاکنون 97 نفر ساماندهی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری گنبدکاووس

اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری گنبدکاووس