مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-30سياسي

دادستان کل کشور: امور تربیتی و آموزشی از مصادیق حقوق عامه است


باید در مدارس و دانشگاه ها توجه بیشتری به مسائل تربیتی و اعتقادی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، هشتمین نشست تخصصی و دومین نشست منطقه ای حقوق عامه با موضوع آسیب شناسی و بررسی چالش های عمده حوزه حقوق عامه در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی به صورت ارتباط تصویری زنده و با حضور حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور، غلامعباس ترکی معاون قضایی دادستان کل و مدیران کل این معاونت برگزار شد.

در این نشست سه ساعته حجت الاسلام موحدی ضمن قدردانی از تشکیل این نشست و حضور دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان های مذکور و معاونین حقوق عامه دادستان ها اظهار داشت: دادستانی کل کشور وظایف و تکالیف متعددی دارد که در هفت معاونت این تکالیف در حال اقدام و انجام است.

وی گفت: بر اساس تکالیف قانونی و وظایف احصاء شده در سند تحول قضایی حجم بسیار زیادی کار و برنامه های متنوع برای دادستانی کل وجود دارد و نهاد دادستانی از جمله پر مشغله ترین بخش ها در قوه قضاییه است.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه حقوق عامه یک بحث وسیع و گسترده است که با برخی خلاء های قانونی به لحاظ نحوه پیگیری و ضمانت اجرا مواجه است، اظهار کرد: امیدواریم با تصویب لایحه صیانت از حقوق عامه که در قوه قضاییه در حال جمع بندی نهایی است و به زودی به مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: امور تربیتی و آموزشی از مصادیق حقوق عامه است

دادستان کل کشور: امور تربیتی و آموزشی از مصادیق حقوق عامه است