مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-12اقتصادي

روزانه 500 تماس با سامانه 124 اردبیل برقرار می شود


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: روزانه 500 مورد تماس با سامانه 124 صنعت، معدن و تجارت برای ارائه گزارش تخلفات صنفی برقرار می شود.

- مسعود ایرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات با تصمیم متمرکز کشوری است و این افزایش نیز به تبع بالا رفتن نرخ کالا و خدمات در سطح بین المللی و جهانی است.

وی به فعالیت سامانه 124 برای پاسخگویی به درخواست های مردمی اشاره کرد و گفت: این سامانه آماده ثبت و ضبط شکایات مردمی است تا با ورود به موقع و بازرسی های میدانی جلوی این تخلفات گرفته شده و امکان برخورد با متخلفان نیز به شکل مناسب و مطلوب فراهم آید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات لوازم التحریر، کیف و کفش متناسب با آغاز سال تحصیلی در اردبیل اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان 10 استان کشور در حال برگزاری است و اهالی استان می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

ایرانی تصریح کرد: در این نمایشگاه با سود حداقلی عرضه محصولات انجام شده و در چند روز اخیر نیز استقبال خوبی را از سوی خانواده ها برای تأمین نیازمندی فرزندانشان از نمایشگاه برپا شده پاییزه شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 500 تماس با سامانه 124 اردبیل برقرار می شود

روزانه 500 تماس با سامانه 124 اردبیل برقرار می شود