مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-05پزشكي

سالمندان کهریزک علیه آنفلوانزا واکسینه شدند


جمعی از سالمندان آسایشگاه کهریزک طی اقدامی در راستای تبیین مسئولیت های اجتماعی، جهت پیشگیری در برابر بیماری آنفلوانزای فصلی واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا شهسواری مدیر درمان آسایشگاه خیریه کهریزک، گفت: از آنجایی که سالمندان بالای 65 سال یکی از مهم ترین گروه های هدف دریافت واکسن آنفلوانزای فصلی هستند، امسال به همت مجموعه دانش بنیان، تعداد 200 واحد واکسن آنفلوانزای نوترکیب تولید داخل که حاصل تلاش متخصصان کشور است، به صورت خیریه به سالمندان این مجموعه تزریق شد تا عزیزان در مقابل ابتلاء به این بیماری ایمن شوند.

وی افزود: از مجموع 750 مددجوی ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، بالغ بر 400 نفر سالمند به طور شبانه روزی مستقر هستند که خوشبختانه در یک اقدام انسان دوستانه که حاکی از توجه به مسئولیت اجتماعی است، تعداد 200 نفر سالمند بالای 65 سال واکسینه شدند.

شهسواری با اشاره به اینکه اقدامات خیریه و انسان دوستانه همیشه مورد استقبال و حمایت بوده است، ادامه داد: خیرین به شیوه های مختلف اعم از مادی، معنوی، تخصصی، حضور شخصی و غیر حضوری اقدام به همکاری با هر توان می کنند.

وی گفت: امروز شاهد همراهی و حضور عزیزان فعال در حوزه دارو و سلامت بودیم به گونه ای که با اهدا و تزریق 200 واحد واکسن نوترکیب آنفلوانزا، موجب خشنودی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان کهریزک علیه آنفلوانزا واکسینه شدند

سالمندان کهریزک علیه آنفلوانزا واکسینه شدند