مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:052023-08-27اقتصادي

6 طرح عام المنفعه در رضوانشهر به بهره برداری رسید


همزمان با هفته دولت 6 طرح عام المنفعه با سرمایه گذاری هزار و 454 میلیارد ریالی بخش خصوصی و دولتی در رضوانشهر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر یکشنبه همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چهار طرح ارتباطی، یک مدرسه 6 کلاسه و طرح آبزی پروری ماهیان سردابی با مجموع سرمایه گذاری خصوصی و دولتی به میزان یک هزار و 454 میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید.

استاندار گیلان در چهارمین روز از هفته دولت مدرسه شش کلاسه برکت شهید نورانی تازه آباد را افتتاح کرد که با زیربنای 410 متر مربع و اعتبار 90 میلیارد ریالی از محل منابع ملی و استانی به انجام رسیده است.

وی همچنین از چهار پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان که در مجموع با اعتبار 964 میلیارد ریال به اجرا درآمده است، بهره برداری کرد.

این طرح ها شامل اجرای فیبر نوری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و نیز منابع ملی و استانی در این منطقه است که 85 روستا را با جمعیت و 5 هزار و 855 خانوار پوشش می دهد و اعتبار هزینه شده برای آن 392 میلیارد ریال می باشد.

همچنین همزمان از سه سایت ارتباطی ایرانسل با پوشش ارتباطی سه روستا و 355 خانوار با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح عام المنفعه در رضوانشهر به بهره برداری رسید

6 طرح عام المنفعه در رضوانشهر به بهره برداری رسید