مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-22سياسي

آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست چراکه ما در دفاع مقدس از هویت اسلامی و ملی خودمان صیانت کردیم.

- ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست چراکه ما در دفاع مقدس از هویت اسلامی و ملی خودمان صیانت کردیم.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم رژه نیروهای مسلح که امروز 31 شهریور 1402 برگزار شد، اظهار کرد: شعار هفته پر افتخار دفاع مقدس در سال جاری ما متحدیم است و امروز جلوه این اتحاد را در میدان مشاهده می کنید و همه ما در میدان عمل سرباز رهبر عزیز و خدمتگزار مردم هستیم.

وی ادامه داد: آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست چراکه ما در دفاع مقدس از هویت اسلامی و ملی خودمان صیانت کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: دیروز با درایت، هوشمندی و عمل مقتدرانه امام حادثه جنگ را به پیروزی تبدیل کردیم و امروز با همان هویت اسلامی و ملی می توانیم از ایران عزیز و باورهایمان صیانت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امام خالق بسیج، مردمی ترین نهاد امنیت در دنیا بود و امروز مدیریت و رهبری هوشمندانه توده های مردمی و نیروهای مسلح و فداکار در همان مسیر، به دست رهبر عزیزمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست

آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم نیاز امروز و فردای ماست