مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-19اجتماعي

19 هزار کلاس اولی در استان زنجان راهی مدرسه می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال در این استان 120 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می شوند، گفت: - علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان از آمادگی کامل دستگاه تعلیم و تربیت استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار داشت: بیش از 220 هزار دانش آموز در این استان راهی مدارس می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تعداد دانش آموزان مقطع اول متوسطه در استان را بیش از 50 هزار دانش آموز اعلام کرد و گفت: همچنین 43 هزار دانش آموز در مقطع متوسطه دوم در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می شوند.

وی با بیان اینکه امسال در این استان 120 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می شوند، گفت: از این تعداد 19 هزار کلاس اولی راهی مدرسه می شوند.

اسماعیلی گفت: امسال 2 هزار و 200 کد آموزشگاه اعم از آموزشگاه های آموزشی، فضاهای فرهنگی اعم از اردوگاه کانون های فرهنگی و تربیتی و استخر دانش آموزی زنجان که امسال به بهره برداری می رسد در اختیار دانش آموزان گذاشته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با توزیع کتب درسی افزود: طبق پیش بینی های به عمل آمده امسال قرار است یک میلیون 937 هزار جلد کتاب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد که از این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار کلاس اولی در استان زنجان راهی مدرسه می شوند

19 هزار کلاس اولی در استان زنجان راهی مدرسه می شوند