مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-12سياسي

فردا یکی از معابر موقت مرزی بانه بازگشایی می شود


در راستای بهره مندی از مزایای مرزی و کمک به معیشت مرزنشینان، فردا یکی از مرزهای موقت بانه بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری عصر امروز در دیدار صمیمانه با اعضای شورای تامین، امامان جمعه و جماعت، معتمدین، اصناف و بازاریان شهرستان بانه اظهار داشت: بازگشایی معابر موقت مرزی نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان و استان دارد و بازگشایی این معابر مهم ترین خواسته مردم است.

وی افزود: در راستای خواسته مردم این شهرستان بحث بازگشایی معابر موقت مرزی توسط مسئولین استان و شهرستان و نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در دستور کار قرار گرفت و فردا یکی از معابر مرزی موقت این شهرستان با حضور مسوولان استان و کشور بازگشایی می شود.

خدری با بیان اینکه معابر موقت مرزی هنگه ژال و گله سور در سال 1396 بنابر دلیل مختلف بسته شده بود، گفت: تمام مرزنشینان شهرستان بانه که کارت مرزنشینی دارند می توانند از مزایای مرزی در این مرز موقت بهره مند شوند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد ناامنی در منطقه یادآور شد: دشمن می خواهد با روش های مختلف از بازاریان سوء استفاده کند که باید بازاریان به آنها اجازه ندهد و امنیت پایدار را در شهرستان بانه حفظ کنند چراکه مهمترین دغدغه دولتمردان این است که بازار بانه فعال و پویا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا یکی از معابر موقت مرزی بانه بازگشایی می شود

فردا یکی از معابر موقت مرزی بانه بازگشایی می شود