مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-30اقتصادي

پروژه های آبی اولویت استان اصفهان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: پروژه های آبی اولویت استان اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران زینلیان ظهر چهارشنبه در آیین بهره برداری از سامانه پایش برخط داده های کمی و کیفی منابع و مصارف آب استان اصفهان، اظهار داشت: راه اندازی این سامانه برای مدیریت مطلوب منابع آب و حوضه آبریز زاینده رود، یک مطالعه، اقدام و حرکتی بوده که به این نقطه رسیده و نتیجه آن به وضعیت بهتر حوضه زاینده رود و منابع آب کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت هفته دولت نشانه ای است که هر سال در مسیر ما قرار دارد و می تواند نقطه عطفی برای یادآوری مسائل مختلفی باشد که در انجام وظایف برای مردم با آن مواجه هستیم و اینکه چه انتظاراتی از ما وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای نقد و بررسی و گفتگو در خصوص نقاط ضعف و قوت در هر سیستم و دستگاه اجرایی و ارتباط با مردم بوده و خوب است که رسانه ها در خصوص تلاش دستگاه های دولتی و اقدامات دولت را به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسانند.

افتتاح و کلنگ زنی 438 کلان پروژه در استان اصفهان زینلیان افزود: امسال در هفته دولت 438 کلان پروژه ملی در استان داشتیم که 388 پروژه افتتاح و 70 مورد کلنگ زنی طرح ها بود که با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های آبی اولویت استان اصفهان است

پروژه های آبی اولویت استان اصفهان است