مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-09بين الملل

شکایت شرکت ایکس ایلان ماسک از کالیفرنیا


شرکت ایکس ایلان ماسک از کالیفرنیا بر سر قانونی شکایت کرد که مقررات شفافیت جدید برای شرکت های شبکه اجتماعی تعیین کرده و آنها را ملزم می کند سیاست هایشان برای کنترل اطلاعات غلط، - شرکت ایکس ایلان ماسک از کالیفرنیا بر سر قانونی شکایت کرد که مقررات شفافیت جدید برای شرکت های شبکه اجتماعی تعیین کرده و آنها را ملزم می کند سیاست هایشان برای کنترل اطلاعات غلط، اذیت و آزار، نفرت پراکنی و افراط گرایی را منتشر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد این قانون که به لایحه مجمع 587 معروف است، حقوق آزادی بیان را تحت متمم نخست قانون اساسی آمریکا و قانون اساسی ایالت کالیفرنیا، نقض می کند.

در شکایتی که در دادگاه فدرال در ساکرامنتوی کالیفرنیا تنظیم شد، شرکت ایکس اعلام کرد نیات واقعی این قانون، تحت فشار گذاشتن شرکت های شبکه اجتماعی برای حذف محتوایی است که این ایالت آن را مورد ایراد می داند.

کالیفرنیا با این قانون، شرکت ها را وادار می کند دیدگاه این ایالت درباره مسائل سیاسی را اتخاذ کنند که خود نوعی بیان اجباری است.

ماسک که خود را طرفدار مطلق آزادی بیان می داند، پس از خرید 44 میلیارد دلاری توییتر در اکتبر گذشته، بسیاری از کارمندان مسئول نظارت و ساماندهی محتوا در این پلتفرم شبکه اجتماعی را اخراج کرد و بعضی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت شرکت ایکس ایلان ماسک از کالیفرنیا

شکایت شرکت ایکس ایلان ماسک از کالیفرنیا