مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-20سياسي

خدمات رسانی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی یزد در اول و سوم مهر


با تصویب اعضای شورای شهر یزد و با هدف رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی، ناوگان حمل و نقل عمومی یزد در روزهای اول و سوم مهر برای عموم مردم رایگان است.

- ایسنا/یزد با تصویب اعضای شورای شهر یزد و با هدف رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی، ناوگان حمل و نقل عمومی یزد در روزهای اول و سوم مهر برای عموم مردم رایگان است.

عزیزالله سیفی رییس شورای شهر یزد امروز چهارشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر، در این باره تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید طی اقدامات خوب شهرداری با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود و بخش زیادی از دغدغه خانواده ها رفع شده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

به گفته وی، شهردای یزد امسال با تشکیل ستاد مهر، اقدامات بسیار زیادی انجام داده و به صورت ویژه پیگیری شده لذا مشکلات ترافیکی کمتری خواهیم داشت همچنین معابر نزدیک به مدارس نیز زیباسازی و آسفالت شده است.

سیفی ادامه داد: در مورد سرویس مدارس نیز اتوبوس ها و ون های ویژه خریداری شده که فردا پنجشنبه رونمایی خواهد شد؛ 29 اتوبوس خریداری شده که تا امروز 15 دستگاه تحویل شده و تعدادی اتوبوس هم بازسازی و در خدمات رسانی قرار گرفت و 95 دستگاه ون نیز خریداری شده که 25 دستگاه تحویل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی یزد در اول و سوم مهر

خدمات رسانی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی یزد در اول و سوم مهر