مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-21سياسي

هشدار استاندار تهران نسبت به عواقب عدم توجه به آینده پژوهی


روی موضوع اشتغال سازی در صنایع کوچک مقیاس تمرکز کنید و ظرفیت های جدید را شناسایی کنید و برای بخش خصوصی فراخوان بزنید چرا که سرمایه های سرگردان زیادی داریم.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: روی موضوع اشتغال سازی در صنایع کوچک مقیاس تمرکز کنید و ظرفیت های جدید را شناسایی کنید و برای بخش خصوصی فراخوان بزنید چرا که سرمایه های سرگردان زیادی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علیرضا فخاری در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که ظهر پنجشنبه 30 شهریور ماه با تبریک حلول ماه ربیع و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از بارزترین مقاطع تاریخی کشور می باشد که منشا انگیزه، توان، شجاعت، ایجاد قدرت، تربیت کادر در تراز انقلاب اسلامی، شکست هیمنه استکبار و امیدبخشی فعلی از دفاع مقدس است که تواست جایگاه رفیع را برای امروز و فردای جمهوری اسلامی ایجاد کند.

وی با تقدیر از خلق حماسه میلیونی مردم در اربعین و مراسم جاماندگان حسینی افزود: کمبود وسایل حمل و نقل تا کمبود زیرساخت هایی همچون آب، برق گاز و سایر نیازمندی ها برای منطقه ملارد ویژگی خاصی دارد که مکلف هستیم برای رفع آنها تلاش دو چندان داشته باشیم.

استاندار تهران عنوان کرد: چگونگی تقسیم کار بین ارکان مختلف که باید خدمت لازم به مردم را ارائه بدهند در جلسه مشخص می شود و خارج از مباحث شعارگونه هیچ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندار تهران نسبت به عواقب عدم توجه به آینده پژوهی

هشدار استاندار تهران نسبت به عواقب عدم توجه به آینده پژوهی