مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 06:252023-09-11اقتصادي

اعلام دیرهنگام نرخ نامه سرویس مدارس نظارت را مختل می کند


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: اعلام دیرهنگام نرخ نامه سرویس مدارس در همدان باعث ایجاد تنش می شود و نظارت ها را مختل می کند.

- مرتضی بیدآبادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با گلایه از اعلام دیرهنگام نرخ نامه جدید سرویس مدارس افزود: نرخ نامه جدید بعد از قرارداد والدین با رانندگان اعلام می شود که این موضوع عملا فعالیت بازرسی را بی اثر می کند.

وی با بیان اینکه اعلام دیرهنگام نرخ نامه باعث ایجاد تنش می شود گفت: 15 شهریور امسال نرخ نامه جدید ابلاغ شده در حالی که قراردادها قبلا خارج از قیمت های مصوب منعقد شده است.

 معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه قیمت پیشنهادی نرخ نامه جدید سرویس مدارس از سوی آموزش و پرورش به شورای شهر ابلاغ می شود و پس از موافقت اشورا به کمیته انطباق ارجاع می شود تا تصویب و ابلاغ شود عنوان کرد: این فرایند باید طوری طی شود که زودتر به انعقاد قرارداد با والدین برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ مصوب سرویس مدارس از یک تا 5کیلومتر برای سواری 650 هزار تومان، ون 550 هزار تومان و مینی بوس 400 هزار تومان است عنوان کرد: از سوی برخی سرویس های مدارس قراردادهای بالاتری است که مثلا برای نرخ 550 هزار تومان یک میلیون تومان دریافت می شود یا در بهترین حالت یک خودروی پراید 6 نفر را سوار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام دیرهنگام نرخ نامه سرویس مدارس نظارت را مختل می کند

اعلام دیرهنگام نرخ نامه سرویس مدارس نظارت را مختل می کند