مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-10دانش

مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی تمدید نمی شود


رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم گفت: مهلت ثبت نام اولین فراخوان جذب درسال جاری امشب به پایان رسیده و تمدید نخواهد شد، متقاضیان در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- محمد خلج امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مهلت ثبت نام در اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال 1402 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی امروز یکشنبه 19 شهریور ماه به پایان می رسد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی تاکید کرد: متقاضیان تا ساعت 12 شب فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، در این فراخوان تمام فارغ التحصیلان دکتری که بدون کارت پایان خدمت و بدون غیبت هستند، می توانند شرکت کنند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ادامه داد: ضمناً تمامی رقبای برتر هر رشته علاوه بر اینکه امکان استخدام در دانشگاه را دارند، می تواند به صورت حق التدریسی در دانشگاه های دولتی و به صورت پیمانی در دانشگاه های غیرانتفاعی مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: حدود هزار و ششصد نفر در این فراخوان برای دانشگاه های دولتی و نزدیک هزار و چهارصد نفر برای دانشگاه غیردولتی جذب می شوند.

رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم درباره ایجاد اختلال در سامانه جذب اعضای هیات علمی گفت: روز گذشته در روند ثبت نام مشکل ایجاد شده بود که رفع شد و در حال حاضر سامانه جذب اعضای هیات علمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی تمدید نمی شود

مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی تمدید نمی شود