مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-03حوادث

استقرار 2 درمانگاه ثابت شبانه روزی در پایانه مرزی مهران


معاون بهداشت و امداد و درمان فرماندهی انتظامی ایلام گفت: در راستای سهولت دسترسی زائران به خدمات درمانی، 2 درمانگاه ثابت شبانه روزی در مرز مهران مستقر شده اند .

- سرهنگ لقمان پور کریم معاون بهداشت و امداد و درمان فرماندهی انتظامی ایلام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای سهولت دسترسی زائران اربعین حسینی(ع) به خدمات درمانی 2 درمانگاه ثابت شبانه روزی از آغاز راهپیمایی اربعین در پایانه مرزی مهران و شهرستان ایلام مستقر و در حال خدمت رسانی به زائران می باشند.

وی با اشاره به اینکه 14 تیم امدادی متشکل از کادر درمانی در این مراکز در حال فعالیت هستند، افزود: علاوه بر خدمت رسانی به هموطنان، حدود 350 نفر از نیروهای کمکی انتظامی اعزام شده از سایر استان های کشور توسط تیم امدادی بهداری فرمانده انتظامی استان ایلام مورد ویزیت درمانی قرار گرفته اند.

معاون بهداشت و امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس همواره تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به ویژه خدمات درمانی مطلوب به زائران در دستور کار دارد تصریح کرد: حفظ سلامت زائران برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این راستا تجهیزات درمانی،سم پاشی و شارژ جعبه کمک های اولیه در مقرهای زیستی، توزیع اسپری دفع حشرات و نصب بنرهای آموزشی در مسیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 2 درمانگاه ثابت شبانه روزی در پایانه مرزی مهران

استقرار 2 درمانگاه ثابت شبانه روزی در پایانه مرزی مهران