مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-23اقتصادي

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی مدارس چهارمحال و بختیاری


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: امسال اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بحث گرمایشی و استانداردسازی مدارس اختصاص یافته و بر اساس سرانه دانش آموزی در شهرستان ها توزیع شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: امسال اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بحث گرمایشی و استانداردسازی مدارس اختصاص یافته و بر اساس سرانه دانش آموزی در شهرستان ها توزیع شده است.

سلمان کارگر اول شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 40 پروژه توسط این اداره کل احداث شده و آماده تحویل به اداره کل آموزش و پرورش استان است.

وی افزود: خوابگاه مجموعه ورزشی بروجن، دو سالن طالقانی شهرکرد و شهدای لردگان و مابقی 37 پروژه در قالب 121 کلاس درس و با زیربنایی بالغ بر 14 هزار مترمربع در هفته آینده و همزمان با هفته دولت تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

کارگر، تعداد پروژه های نیمه تمام این اداره کل را در سطح استان 150 پروژه دانست و تصریح کرد: 50 پروژه عمده در سال اول دولت تکمیل شد، 10پروژه در دهه فجر سال گذشته تکمیل شد، در سال مالی 1402، 50 پروژه برنامه ریزی شده و در سال مالی 1403 مابقی پروژه ها تکمیل خواهد شد و هدف گذاری شده است که تمامی پروژه ها تا پایان دولت تکمیل و تحویل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی مدارس چهارمحال و بختیاری

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی مدارس چهارمحال و بختیاری