مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-12سياسي

گلایه عضو شورای شهر کرسف از وضعیت مسکن ملی این شهر


عضو شورای اسلامی شهر کرسف از وضعیت مسکن ملی این شهر و تاخیر در ساخت این طرح انتقاد کرد.

- پرویز ذوالقدری، عضو شورای اسلامی شهر کرسف، شهرستان خدابنده امروز در گفت وگو با فارس از روند طرح مسکن ملی که از آغاز دولت آیت الله رییسی شروع شده ولی متأسفانه با گذشت دو سال و اندی هنوز طبق قانون تحت پوشش شهرهای زیر 50 هراز جمعیت در اولویت قرار نگرفته، اتقاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرسف با اشاره به اینکه مسکن ملی جوانان که با بد قولی و بد عهدی اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده مواجه شده است، ادامه داد: این ادارات با ایجاد موانع و درخواست سهم زمین بیشتر از زمین داران موجب رکود این طرح شده اند.

وی با اشاره به تایید نهایی 41 نفر به گفته مدیر کل امور شهری شورای استانداری زنجان برای تحویل مسکن گفت: اخیرا شخصی حاضر شده در کرسف زمینی به مقدار 5 هزار متر مربع در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار دهد، ولی با سنگ اندازی بعضی از مسوولین این روند به بن بست کشیده شده و ورود اعضای شورا هم نتیجه ای در بر نداشته است.

ذوالقدر با اشاره به بدقولی های صورت گرفته افزود: مسکن ملی در شهر زنجان و شهرستان های دیگر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ولی متأسفانه در شهر کرسف کار هنوز کلید نخورده لذا امیدوارم مسوولین به فکر مردمی باشند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه عضو شورای شهر کرسف از وضعیت مسکن ملی این شهر

گلایه عضو شورای شهر کرسف از وضعیت مسکن ملی این شهر