مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-13سياسي

تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان نیاز و ضرورت امروز جامعه است


فرماندار شهرستان قرچک در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، تبیین مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان را ضرورت امروز جامعه دانست.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، تبیین مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان را ضرورت امروز جامعه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فاتحی نژاد صبح چهارشنبه 22 شهریور ماه در جمع خبرنگاران در حاشیه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ ایران دانست و گفت: هفته دفاع مقدس نمایانگر مجموعه ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای وطن و ایثارگری شجاعانه در صیانت از اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به اینکه لحظه لحظه هشت سال دفاع مقدس مملو از ایمان و امید است، افزود: خیل عظیم دستاوردهای نظام مرهون رشادت های شهدای عزیز در آن دوره است.

فرماندار شهرستان قرچک انتقال تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان را نیاز و ضرورت امروز جامعه دانست و تصریح کرد: جهاد تبیین با محوریت امیدآفرینی نیازمند خلاقیت و تلفیق هنر در اجرای برنامه های بزرگداشت این هفته است.

فاتحی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل و همت ادارات و نهادهای شهرستان قرچک شاهد برگزاری هرچه بهتر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان نیاز و ضرورت امروز جامعه است

تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان نیاز و ضرورت امروز جامعه است