مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-20بين الملل

رییس جمهور الجزایر رای گیری برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را خواستار شد


رییس جمهور الجزایر خواستار برگزاری جلسه فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل جهت رای گیری برای اعطای عضویت کامل این سازمان به فلسطین شد.

- رییس جمهور الجزایر خواستار برگزاری جلسه فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل جهت رای گیری برای اعطای عضویت کامل این سازمان به فلسطین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، عبد المجید تبون، رییس جمهور الجزایر در سخنرانی که در ابتدای هفتاد و هشتمین نشست یک هفته ای مجمع عمومی سازمان ملل داشت، اظهار کرد: الجزایر بار دیگر برگزاری نشست فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل جهت اعطای عضویت کامل فلسطین در این سازمان را خواستار می شود.

تبون گفت: الجزایر به ابتکارعمل صلح عربی سال 2002 برای توقف اشغالگری رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی که عامل اصلی بی ثباتی منطقه محسوب می شود، پایبند است.

رییس جمهور الجزایر در ادامه نیز از شورای امنیت خواست قطعنامه ای را در حمایت از راه حل دو دولتی و توقف اشغالگری صادر کند.

او بار دیگر ایجاد یک ساختار جدید مبتنی بر برابری و نیز اصلاح شورای امنیت که نقش خود را در حفظ صلح و امنیت جهانی و جلوگیری از توسل به زور ضعیف ایفا می کند، خواستار شد.

تبون در بخش دیگری از سخنان خود توقف ظلم تاریخی در حق نمایندگی قاره آفریقا در شورای امنیت را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور الجزایر رای گیری برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را خواستار شد

رییس جمهور الجزایر رای گیری برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را خواستار شد