مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-30سياسي

بیش از 20 همایش آموزشی منطقه ای در فارس برگزار می شود


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اعلام کرد که تا زمان برگزاری انتخابات، بیش از 20 همایش آموزشی منطقه ای در این استان برگزار می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اعلام کرد که تا زمان برگزاری انتخابات، بیش از 20 همایش آموزشی منطقه ای در این استان برگزار می شود.

محمد رضایی امروز چهارشنبه هشتم شهریور به خبرنگاران گفت: بیش از 20 همایش منطقه ای متشکل از چند شهرستان با موضوعات آموزشی ویژه شهرستان ها در ماه های پیش رو برگزار می شود که در این زمینه برنامه ریزی های لازم به دستور معاون محترم سیاسی امنیتی و توسط اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری انجام شده است.

رضایی با اشاره به برگزاری یک همایش یک روزه با حضور 190 نفر از مسئولان و عوامل اصلی اجرایی انتخابات فارس در شیراز، گفت: در این همایش که در سالن اجتماعات حرم مطهرحضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، موضوعات مختلف تخصصی مربوط به فرآیند انتخابات در مراحل مختلف، بررسی قانون اصلاحی جدید انتخابات، راهکارهای تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب توسط سخنرانان و اساتید دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 همایش آموزشی منطقه ای در فارس برگزار می شود

بیش از 20 همایش آموزشی منطقه ای در فارس برگزار می شود