مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-29اقتصادي

آغاز و بهره برداری از 660 میلیارد ریال پروژه در شهرستان پاوه


فرماندار پاوه از آغاز عملیات و یا بهره برداری 660 میلیارد ریال پروژه عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت سال جاری 45 طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی با اعتبار 660 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز و یا افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی شهرستان پاوه طی هفته دولت، افزود: با افتتاح پروژه گازرسانی به 2 روستای داریان و ورا در روزهای آتی و گازرسانی به روستاهای محور نروی و هجیج، همه روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شود و پاوه از نظر گازرسانی سبز خواهد شد.

فرماندار پاوه به پروژه های افتتاحی در حوزه بهسازی راه های روستایی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: با آسفالت جاده روستا بله ای بخش باینگان، آخرین جاده روستاهای شهرستان پاوه نیز آسفالته می شود.

حیدری از آغاز عملیات پروژه کنارگذر پاوه با اعتبار اولیه هفت هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: بهره برداری از این پروژه تأثیر بسیار مهمی در اقتصاد پاوه و حل مشکل ترافیک این شهر خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز و بهره برداری از 660 میلیارد ریال پروژه در شهرستان پاوه

آغاز و بهره برداری از 660 میلیارد ریال پروژه در شهرستان پاوه