مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-15اقتصادي

جای خالی محصولات ایرانی در سبدهای خرید دانش آموزان


برگزاری نمایشگاه های فصلی با هدف معرفی تولیدکنندگان داخلی و ارائه اجناس با کیفیت با نرخ پایین تر نسبت به بازار، یکی از راه کارهای اساسی برای دسترسی هرچه بهتر شهروندان به اقلام و مایحتاج مورد نیازشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،  برگزاری نمایشگاه های فصلی با هدف معرفی تولیدکنندگان داخلی و ارائه اجناس با کیفیت با نرخ پایین تر نسبت به بازار، یکی از راه کارهای اساسی برای دسترسی هرچه بهتر شهروندان به اقلام و مایحتاج مورد نیازشان است.

*برگزاری نمایشگاه های فصلی و حذف واسطه و خرده فروش ها یکی از این نمایشگاه ها که به جز در ایام همه گیری بیماری کرونا،  به صورت متوالی و هرساله برگزار می شود، نمایشگاه پاییزه است.

آغاز به کار نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی فصل تابستان در حالی است که به اعتقاد متولیان امر، برگزاری این قبیل نمایشگاه ها،  می تواند کاهش قیمت کالاها در مقایسه با قیمت بازار به دلیل حذف  واسطه ها به همراه داشته باشد.

بدون تردید می توان گفت، حمایت هم زمان از تولید کننده و مصرف کننده داخلی از اهداف اصلی نمایشگاه های فصلی است و برای رسیدن به این هدف باید عامل کیفیت بیش از پیش در کالاهای مورد عرضه این نمایشگا ه ها لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی محصولات ایرانی در سبدهای خرید دانش آموزان

جای خالی محصولات ایرانی در سبدهای خرید دانش آموزان