مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-04سياسي

شهدا در مسیر آرمان های الهی جان خود را نثار می کنند


شهدا در مسیر آرمان های الهی جان خود را نثار می کنند و آنها زنده و از تفضلات پروردگار بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد داوود صبوری که در درگیری با قاچاقچیان شرور به شهادت رسیده بود، اظهار کرد: شهدا در مسیر آرمان های الهی جان خود را نثار می کنند و آنها زنده و از تفضلات پروردگار بهره مند می شوند.

امام جمعه سبزوار افزود: شهدا با نثار خون خود امنیت، عزت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند و پیام شهدا این است که ما نیز با پیروی از ولایت فقیه و ایستادگی در پای ارزشهای اسلامی، راه آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه ملتی که شهادت سرلوحه کارش باشد، شکست ناپذیر است، تصریح کرد: با وجود نیروهای مسلح مقتدر سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، هیچ خللی نمی تواند در مسیر امنیت، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایجاد شود.

گفتنی است؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد داوود صبوری با حضور مسؤولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران برگزار شد، تشییع کنندگان با شعارهای لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در مسیر آرمان های الهی جان خود را نثار می کنند

شهدا در مسیر آرمان های الهی جان خود را نثار می کنند