مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-09اقتصادي

تعمیر رایگان خودرو توسط 200 نفر در جاده نیشابور-مشهد


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اقدام ویژه ما این است که بسیج اصناف فراخوانی برای تعمیر خودرو دادند که 200 نفر اعلام آمادگی کردند و به صورت رایگان در مسیر جاده نیشابور ارائه خدمت می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اقدام ویژه ما این است که بسیج اصناف فراخوانی برای تعمیر خودرو دادند که 200 نفر اعلام آمادگی کردند و به صورت رایگان در مسیر جاده نیشابور ارائه خدمت می کنند.

بخشعلی بیاتی قله زو امروز 18 شهریورماه، در جلسه خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل قرارگاه عملیاتی خدمات سفر برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان مشهد کمیته تنظیم بازار و نظارت و بازرسی از هم تفکیک شده و تقسیم کار کردیم.

وی بیان کرد: 14 دستگاه نظارتی هماهنگ شده تا 600 نفر در قالب 12 پایگاه شامل چهار پایگاه ثابت، چهار پایگاه سیار و چهار پایگاه حمل ونقل همکاری کنند.

بیاتی با بیان اینکه کار بازرسی در سه مرحله انجام می شود، عنوان کرد: اتاق اصناف از یک تا 30 مردادماه در زمینه درج قیمت در اطراف حرم مطهر رضوی اقدام کرد.

همچنین ناظرین از یک تا 10 شهریورماه به صورت متمرکز در اطراف حرم مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر رایگان خودرو توسط 200 نفر در جاده نیشابور-مشهد

تعمیر رایگان خودرو توسط 200 نفر در جاده نیشابور-مشهد