مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 04:552023-08-27بين الملل

تلاش ژنرال آمریکایی برای روحیه دادن به ارتش اوکراین


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ادعای متناقضی گفت، ضد حمله نیروهای ارتش اوکراین علیه روسیه در ضمن آنکه سرعتی کمتر از حد انتظار داشته، پیشرفت کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ادامه تلاش هایش برای آنکه همچنان به اوکراین با وجود به بن بست خوردن ضدحمله اش علیه روسیه امید بدهد ادعا کرد، نیروهای اوکراینی توانسته اند در میدان جنگ از یک خط دفاعی مهم روسیه عبور کرده و تحول رقم بزنند.

این رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با این وجود در مصاحبه با یک شبکه اردنی بار دیگر اعتراف کرد ضد حمله ارتش اوکراین علیه روسیه که بسیار بر سر آن رجزخوانی کرده بود سرعتی کمتر از حد انتظار کی یف و متحدانش داشته است.

مارک میلی در مصاحبه با کانال تلویزیونی اردنی المملکه مدعی شد، سربازان اوکراینی به خط دفاعی اول روسیه در چند نقطه در خط مقدم جنوبی بین ارتشهای دو کشور نفوذ کرده اند.

میلی ادعا کرد: نیروهای اوکراینی به ویژه در حملاتشان به چند محور پیشروی، به کمربند دفاعی اصلی ارتش روسیه حمله کرده اند.

چند روز پیش گزارش شد که نظامیان اوکراینی توانسته اند در جریان ضدحمله خود علیه روسیه که از ماه ژوئن به جریان انداختند، روستای کوچک روبوتین در منطقه زاپروژیا را تصرف کنند اما مفسران نظامی می گویند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ژنرال آمریکایی برای روحیه دادن به ارتش اوکراین

تلاش ژنرال آمریکایی برای روحیه دادن به ارتش اوکراین