مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-31سياسي

مجمع تشخیص مصلحت وظایف «شورای فقهی بانک مرکزی» را تعیین کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای بررسی «طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» را که پس از رد موادی از آن در شورای نگهبان، - مجمع تشخیص مصلحت وظایف شورای فقهی بانک مرکزی را تعیین کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را که پس از رد موادی از آن در شورای نگهبان، از سوی مجلس به مجمع ارجاع شده است، ادامه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای بررسی طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را که پس از رد موادی از آن در شورای نگهبان، از سوی مجلس به مجمع ارجاع شده است، ادامه داد.

بر اساس این گزارش، محمدباقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه با اشاره به سوابق موضوع دستور صحن مجمع را رسیدگی به ماده 18 طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی که ناظر به رکن شورای فقهی بانک مرکزی است، اعلام کرد و گفت: این موضوع در جلسه قبل مطرح شد و مصلحت موردنظر مجلس رأی نیاورد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.

محسن رضایی، رییس کمیسیون اقتصادی مجمع یادآور شد: در دو جلسه کمیسیون، ساختار شورای فقهی مطابق نظر مجلس پذیرفته شد، اما محدوده کار شورای فقهی که در صدر ماده 18 آمده است منحصر شد به نظارت بر نوع قرارداد های مورد استفاده در عملیات بانکی (سپرده گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص مصلحت وظایف «شورای فقهی بانک مرکزی» را تعیین کرد

مجمع تشخیص مصلحت وظایف «شورای فقهی بانک مرکزی» را تعیین کرد