مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-05سياسي

اربعین حرکت به سمت تمدن اسلامی است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: اربعین حرکتی به سمت تمدن اسلامی و یکی از وقایع نورانی و معنوی است که سبب رشد و تعالی انسان می شود.

- حجت الاسلام علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بروز و ظهور ولایت مداری در اربعین اتفاق می افتد و ما در اربعین حسینی به ولایت می رسیم رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: درس های اربعین همواره در زندگی مردم جاری و ساری است و آثار تربیتی فوق العاده ای دارد که یکی از آن آثار ولایت مداری است و لذا حرکت اربعین از نجف جهت عهد و پیمان با ولایت امیرالمومنین علیه السلام آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اربعین ابعاد مختلفی دارد گفت: از جمله ابعاد اربعین می توان به تمدن سازی، آثار تربیتی و فرهنگی اشاره کرد که زیارت سیدالشهدا از نوع آثار تربیتی فرهنگی و تمدن سازی برای ظهور است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: پیاده روی اربعین آثار سریع و عمیقی به همراه دارد و استقبال مردم ایران از محرم و اربعین از نقاط قوت این آثار است.

وی یادآور شد: اربعین به عنوان تمدن قرن، نیازمند تبیین است همانگونه که عید غدیر در سراسر کشور رقم خورد و فراگیر شدن آن با مجاهدت و تبیین صورت گرفت، اربعین هم نیازمند تبیین همگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حرکت به سمت تمدن اسلامی است

اربعین حرکت به سمت تمدن اسلامی است