مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-29اجتماعي

اردوگاه شهید باهنر و میزبانی از دانش آموزان سراسر کشور


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: 22 هزار و 499 دانش آموز پسر و 20 هزار و 337 دانش آموز دختر در اردوهای یک روزه دانش آموزی در این اردوگاه شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید باهنر و کلکچال یکی از مراکز متولی امر پرورش استعدادها و توانایی های دانش آموزان جهت تحقق ساحت های شش گانه تربیتی (ساحت اعتقادی، عبادی، اخلاقی – ساحت اجتماعی و سیاسی – ساحت زیستی و بدنی – ساحت زیبا شناختی و هنری– ساحت اقتصادی و حرفه ای – ساحت علمی و فناورانه) با برنامه ریزی صحیح و اصولی و استفاده از فضا، امکانات و نیروهای متخصص، زمینه لازم را برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فراهم ساخته است.

در همین راستا در تابستان سال 1402 این مجتمع در رشته های مختلف با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و مدارس اقدام به برگزاری اردوهای مختلف نموده است.

بر اساس اطلاعاتی که معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش به ما داده است این اردوها عبارتند از: قرآن، سرود، سبک زندگی، بازی و زندگی، داستان و شعر، عکاسی، نجاری، موزاییک هنری، کمک های اولیه، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور، سازه های کاغذی، شاهنامه خوانی، تخته سه لا، معرق، آموزش شنا، فوتبال، والیبال، تنیس، تیر و کمان و بسکتبال (به گونه ای که ضمن سودمندی برنامه ها، فرصت ها و بستری مطلوب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه شهید باهنر و میزبانی از دانش آموزان سراسر کشور

اردوگاه شهید باهنر و میزبانی از دانش آموزان سراسر کشور