مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-13فرهنگي

آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره تعزیه استان بوشهر برگزار شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره تعزیه استان بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم افروغ صبح چهارشنبه در آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره تعزیه استان بوشهر، بیان کرد: شعار امسال ماه محرم همه زیر خیمه اش یک خانواده ایم بود که این نشان از یکرنگی ائمه اطهار و تمسک به آن خاندان دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: همه مسلمانان ثابت کردند که با علمداری حسین ابن علی (ع) و با سرداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مشکلات و بحران ها، با توسل و مددجویی از سید و سالار شهیدان همه سختی ها را پشت سر گذاشتند و این روند ادامه دار خواهد بود.

دبیر یازدهمین سوگواره تعزیه استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه صفر قرار داریم و با وارد شدن به ربیع الاول ماه شادی اهل بیت، لازم است این اتحاد، یکپارچگی و انسجامی که بین ما وجود دارد بیشتر شود.

وی اظهار کرد: قطعاً دیدگاه های مختلف و نظرات مختلف در زندگی های سیاسی، اجتماعی و حوزه های دیگر وجود دارد اما به طور کلی ما همه خود را خادم امام حسین (ع) و آستان ایشان می بینیم.

افروغ عنوان کرد: ما به سکان دار انقلاب اسلامی اعتقاد داریم و می دانیم که دولت مردمی سیزدهم خدمت گذار ملت است و با آمدن در کنار مردم دولتی مردمی را راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره تعزیه استان بوشهر برگزار شد

آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره تعزیه استان بوشهر برگزار شد