مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-13دانش

رشته پرتوشناسی در دانشگاه علوم پزشکی قم تدریس می شود


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت : طی حکمی از سوی وزیر بهداشت با راه اندازی رشته پرتوشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته با ظرفیت 20 دانشجو از بهمن ماه سال تحصیلی 1403_1402 موافقت به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام در گفت وگویی از اخذ مجوز راه اندازی رشته پرتوشناسی در این دانشگاه خبر داد و گفت: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت با راه اندازی رشته پرتوشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته با ظرفیت 20 دانشجو موافقت به عمل آمد.

  معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان جذب دانشجویان رشته پرتوشناسی از بهمن ماه سال تحصیلی 1403_1402 افزود: این دانشجویان در مقطع روزانه در دانشکده پیراپزشکی مشغول به تحصیل خواهند شد.

  وی ادامه داد: سه تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه  و همچنین اساتید مرتبط به این رشته پرتو شناسی گروه های دیگر به تدریس این رشته تحصیلی خواهند پرداخت؛ همچنین از اساتید مدعو دانشگاه های دیگر نیز در راستای ارائه هر چه بهتر مطالب علمی و آموزشی و مهارت های رشته پرتوشناسی به دانشجویان بهره خواهیم گرفت.

  پرهام در پایان خاطرنشان کرد: به طورکلی جذب دانشجویان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به صورت روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس بین الملل در دانشگاه های علوم پزشکی انجام می پذیرد که در رشته تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته پرتوشناسی در دانشگاه علوم پزشکی قم تدریس می شود

رشته پرتوشناسی در دانشگاه علوم پزشکی قم تدریس می شود