مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 23:002023-09-03سياسي

ترکیب جنجالی در راه مجلس


جنجالی ترین سیاستمدار ایران گویا همچنان تلاش می کند در اخبار حضوری پر رنگ داشته باشد.

از این رو خبرها نشان می دهد «محمود احمدی نژاد» قصد دارد با دو بال سیاسی خود یعنی مشایی و بقایی وارد رقابت های دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است در اسفند ماه برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان امروز، عباس امیری فر ، از نزدیکان سابق رییس دولت بهار از دیدارهای هفتگی احمدی نژاد با مشایی و بقایی خبر داده و گفته احمدی نژاد هفته ای یک بار به شمال می رود و با مشایی دیدار دارد، دو روز در هفته هم به خانه بقایی سر می زند و چند ساعت با هم گفت وگو می کنند.

اگر این موضوع را از محافظان احمدی نژاد بپرسید تایید خواهند کرد.

وی معتقد به برنامه ریزی انتخاباتی رییس جمهوری سابق است و تاکید می کند؛ برنامه شان برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه انتخابات ریاست جمهوری می دانند.

احمدی نژاد ممکن است لیستی را برای انتخابات مجلس اعلام کند و البته تلاشش هم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در دولت دهم درباره سکوت رییس دولت های نهم و دهم هم به انصاف نیوز گفته؛ احمدی نژاد را همه می شناسند که ناگهانی تصمیم می گیرد؛ چه برای اینکه سکوت کند و چه برای اینکه در ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب جنجالی در راه مجلس

ترکیب جنجالی در راه مجلس