مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-16سياسي

هجوم آسیب ها و اداره ای مهم در بهمیی که 300 روز مدیر ندارد


برخی موضوعات موجب عقب ماندگی و عدم توسعه آن شده است برای مثال چیزی که در این شهر اکنون درد آور است این که یکی از ادارات شهرستان بهمیی بعد از لغو حکم مدیر این اداره توسط مدیرکل و نداشتن سرپرست همچنان بدون مدیر و سرپرست اداره می شود.

- ه گزارش خبرگزاری فارس از بهمیی: شهرستان بهمیی یکی از شهرستان های دارای سابقه بالای تاریخی و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و این شهر به عنوان قلب فرهنگی استان شناخته میشود و بار های بار از زبان مسئولان کشوری و استانی این موضوع بیان شده است.

اما برخی موضوعات موجب عقب ماندگی و عدم توسعه آن شده است برای مثال چیزی که در این شهر اکنون درد آور است این که یکی از ادارات شهرستان بهمیی بعد از لغو حکم مدیر این اداره توسط مدیرکل و نداشتن سرپرست همچنان بدون مدیر و سرپرست اداره می شود.

اما آن چه که انتظار می رود حرکت متناسب با این وضعیت است چرا که در سال های اخیر با توجه به رویکردی که مسئولین شهرستان، استان و بویژه کشوری در صحبت ها و سخنرانی هایشان داشته اند به اتفاق همه این شهرستان را سرشار از ظرفیت های طبیعی و غنی از سرمایه های انسانی دانسته و قولهای متعددی را برای ارتقای بهمیی داده اند که متأسفانه چندان عملی نشده است در حال حاضر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمیی در کمال تعجب به مدت ده ماه است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم آسیب ها و اداره ای مهم در بهمیی که 300 روز مدیر ندارد

هجوم آسیب ها و اداره ای مهم در بهمیی که 300 روز مدیر ندارد