مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-09بين الملل

آغاز پخش شبکه «خبر 2» با محوریت شهروند- خبرنگار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم بابایی مسئول شبکه تلویزیونی «خبر 2» رسانه ملی گفت: همه هموطنان ما در سراسر کشور می توانند با جست وجوی مجدد در دستگاه های گیرنده دیجیتال تلویزیون خود، - شبکه تلویزیونی خبر 2 که حدود یک سال از طریق سامانه های اینترنتی در دسترس عموم مردم است از 12 شهریور امسال پخش آزمایشی خود را در بستر پخش زمینی دیجیتال و پخش ماهواره ای آغاز کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم بابایی مسئول شبکه تلویزیونی خبر 2 رسانه ملی گفت: همه هموطنان ما در سراسر کشور می توانند با جست وجوی مجدد در دستگاه های گیرنده دیجیتال تلویزیون خود، شبکه خبر 2 را روی کانال 16 دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شبکه خبر 2 تلویزیون روی ماهواره های بدر و اینتل ست برای مخاطبان خارج از کشور نیز قابل دریافت است افزود: پخش آزمایشی این شبکه 13 مرداد 1401 با دستور رییس رسانه ملی روی بستر اینترنتی تلوبیون آغاز و اوایل امسال هم پخش شبکه خبر 2 از سامانه سپهر و خبرگزاری صداوسیما آغاز شده است.

مسئول شبکه تلویزیونی خبر 2 همچنین با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری سومین افق تحول رسانه ملی در تیر سال قبل نیز پخش رسمی اینترنتی شبکه خبر 2 آغاز شد گفت: در حال حاضر از ساعت 6 صبح تا ساعت 22 پخش زنده داریم و از سوی دیگر هم شبکه خبر 2 این توانای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پخش شبکه «خبر 2» با محوریت شهروند- خبرنگار

آغاز پخش شبکه «خبر 2» با محوریت شهروند- خبرنگار